گریتینگ کامپوزیت مدل ۴۷۰۳۵

کانال پیش ساخته با گریتینگ کامپوزیتگریتینگ کامپوزیت و کانال پیش ساخته ۴۷۰۳۵

• کد: ۴۷۰۳۵     • ساخت هاراتون آلمان  • عرض: ۱۶ سانتیمتر     • ارتفاع: ۱۵ سانتیمتر   • طول: یک متر     • کلاس مقاومت وزنی: B125

در صورتی که در پروژه مد نظرتان محدودیت کف سازی از نظر ارتفاع کانال ندارید، بهترین گزینه برای شروع و یا انتهای رمپ پارکینگ گاتر ۴۷۰۳۵ می باشد، با توجه به شکل طراحی گریتینگ کامپوزیت این مدل و بدنه ی داخلی کانال، میزان دبی آبی که می تواند توسط این گاتر جمع آوری و به سمت خروجی فاضلاب هدایت شود، از سایر مدل ها به مراتب بالاتر است. دلیل این امر گرد بودن مقطع داخلی کانال و طراحی خاص گریتینگ گاتر هاراتون است، که در ادامه ی این مطلب در این باره اطلاعات بیشتری خواهید خواند.

گریتینگ GUGI

طراحی گریتینگ کامپوزیت ( پلی آمید تقویت شده ) مدل ۴۷۰۳۵ در دسته بندی گریتینگ کانال  GUGI قرار می گیرد، این گریتینگ ها با شکل طراحی شان کمک به سرریز شدن سریع تر آب به داخل ترنچ می کنند. علاوه بر صیقلی بودن بدنه ی کانال آب رو ، شکل چشمه های گریتینگ نیز در جلوگیری از رد شدن آب ، پر شدن و یا سرریز ترنچ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این ویدئو تفاوت یک گریل معمولی را با گریتینگ GUGI مشاهده خواهید نمود:


قطعات جانبی کانال و گریتینگ ۴۷۰۳۵

لوازم جانبی که همراه ترنچ مدل ۴۷۰۳۵ قابل ارائه است عبارتند از:

– ته بند یا اندکپ

– محفظه ی آشغالگیر که به آن اصطلاحا سندترپ ( sand trap ) نیز گفته می شود

– سیفون

قطعات جانبی 47035


ابعاد کانال و گریتینگ ۴۷۰۳۵

ابعاد کانال 47035

لازم به ذکر است در این مدل و اکثر مدل های ساخت هاراتون آلمان، گریتینگ ها توسط سیستم لاکینگ به بدنه ی کانال فیکس می شوند. به این صورت که در فواصل ۵۰ سانتیمتری، یک پیچ مرکزی، درپوش را به قطعه ی فلزی یا پلاستیکی قفل شده در بدنه ی کانال، محکم می کند.

لینک مرتبط: گریتینگ استیل


به اشتراک بگذارید...