کفشور خطی سنگ خور

کفشور خطی سنگ خور مناسب برای سرویس های بهداشتی. این کفشور مناسب فضاهایی می باشد که بخواهیم برای حفظ زیبایی و یکپارچگی معماری کف حمام، گریتینگ در کف دیده نشود و آب از شیار بین سنگ کف به فاضلاب هدایت شود. از مزایای این نوع کفشور می توان به قابلیت رگلاژ کف و قاب سنگ خور داخل آن اشاره نمود. همچنین امکان تولید این کفشور در طول دلخواه نیز وجود دارد. این کفشور به صورت پیش ساخته در طولهای ۳۰، ۴۵، ۶۰، ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ سانتیمتر تولید می شود.

کفشور خطی سنگ خور در عرض ۸ و ارتفاع ۳٫۴ سانتیمتر تولید می شود. ارتفاع ساقه ی آبریز کفشور (بیرون زدگی لوله مانند کف گاتر) ۳۰ میلیمتر می باشد. قطر این قسمت نیز ۵۱ میلیمتر است. که داخل لوله فاضلاب قرار می گیرد. و برای لوله های سایز ۶۳ مناسب است. جنس بدنه ی این کفشور می تواند از استیل ۳۱۶ یا ۳۰۴ باشد. لازم به ذکر است تولید مدلهای استاندارد این محصول با ورق استیل ۳۰۴ انجام می گیرد که در صورت سفارش مشتری برای فضاهای با خورندگی بسیار زیاد مثل شهرهای ساحلی، از ورق استیل ۳۱۶ نیز می توان استفاده نمود. قیمت کفشور خطی تولید شده با ورق ۳۱۶ تقریباً دو برابر کفشورهای پیش ساخته با ورق ۳۰۴ می باشد.

کفشور خطی سنگ خور

کفشور خطی سنگ خور


کفشور خطی سنگ خور استیل

کفشور خطی سنگ خور استیل از ورق با ضخامت ۱٫۵ میلیمتر تولید می شود. در قسمت زیرین کفشورهای خطی سنگخور دو پایه برای رگلاژ ارتفاع و درگیر شدن بهتر کفشور با ملات اطراف تعبیه شده است. سطح رویی کفشور خطی با سنگ اطراف می بایست کاملاً تراز کار شود. تفاوت مدلهای سنگ خور با مدلهای سرامیک خور در ارتفاع کفشور و بخش قرارگیری سنگ یا سرامیک است. ارتفاع کلی کفشورهای سرامیک خور ۲٫۴ سانتیمتر و در مدلهای سنگ خور ۳٫۴ سانتیمتر می باشد. همچنین عمق بخش نصب سرامیک ۱٫۴ و در مدلهای سنگخور محل نصب سنگ، ۲٫۴ سانتیمتر عمق دارد.

کفشور خطی سنگ خور

ابعاد کفشور خطی سنگ خور


ویژگی های کفشور خطی سنگ خور

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب در سایز ۵۰ میلیمتر متناسب با لوله ۶۳ از کف
  • قابلیت تولید کفشور خطی در طول دلخواه
  • امکان رگلاژ ارتفاع بدنه کفشور و قاب سنگ خور
  • جوشکاری های پرداخت شده و تمیز.
کفشور خطی سنگ خور

کفشور خطی سنگ خور