کفشور خطی ایرانی

یکی از بهترین برندهای کفشور خطی ایرانی موجود در بازار، هسل دیزاین می باشد. انواع کفشورهای خطی ایرانی هسل در سایزهای ۳۰ الی ۱۰۰ سانتیمتر به صورت استاندارد موجود می باشد. همچنین امکان تولید کفشور در سایز سفارشی نیز هست. یکی از مزیت های کفشورهای ایرانی همین امکان سفارشی سازی است. می توان عرض، طول و محل خروجی کفشور را به صورت سفارشی تغییر داد تا با مشخصات پروژه همخوانی داشته باشد. در بسیاری از پروژه های ساختمانی، ممکن است محل خروجی فاضلاب در آکس مرکز خروجی قرار نگیرد. در این موارد می توان از کفشورهای خطی سفارشی استفاده نمود.

کفشور خطی ایرانی

کفشور خطی ایرانی


مزیت کفشور خطی ایرانی هسل

از مزیت های کفشورهای خطی ایرانی هسل می توان به ضخامت و کیفیت ورق استیل استفاده شده در ساخت آنها اشاره نمود. کفشورهای هسل با ورق استیل ۳۰۴ نگیر ضخامت ۱٫۵ میلیمتری تولید می شوند. همچنین امکان سفارشی سازی با ورق ۳۱۶ نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های کفشورهای هسل جوشکاری های پرداختکاری شده و تمیز آن است. همچنین پیچ های تنظیم ارتفاع سرامیک در مدلهای سرامیک خور. و پیچ های تنظیم تراز ارتفاع بدنه کفشور، نصب این کفشورها را آسان ساخته است.

کفشور خطی ایرانی

کفشور خطی ایرانی


کفشور ایرانی بخریم یا برندهای خارجی؟

در حال حاضر برندهای معتبر اروپایی در بازار ایران موجود نیستند. کفشورهای خطی استیل ساخت چین نیز کیفیت چندان بالایی نداشته و در ساخت آنها از ورق ۰٫۷ یا ۱ میلیمتری استفاده شده است که احتمال دفرمه شدن دارند و عمر مفید این کفشورها نیز در دراز مدت پایین تر است. کفشورهای خطی صنعتی از برندهایی مثل هاراتون آلمان در ایران موجود است. ولی برای سرویس بهداشتی که کفشورهای تمام استیل نیاز داریم، بهترین انتخاب کفشورهای خطی ایرانی با کیفیت است. ضمن اینکه در بسیاری از موارد نیاز به یک کفشور خطی با سایز و اکس خروجی دلخواه و سفارشی داریم.