کانال پیش ساخته آب

کانال پیش ساخته آب چیست؟ کانالهای پیش ساخته هدایت آبهای سطحی برای جمع آوری آب در کف محوطه های مختلف ساختمان از جمله، دور استخر، پارکینگ، آشپزخانه های صنعتی، کارخانجات، حیاط، بام، تراس، روف گاردن، موتورخانه، حمام و سرویسهای بهداشتی و … به کار می روند. در این بخش کانالهای پیش ساخته آب سری تاپ ساخت شرکت هاراتون آلمان معرفی می شوند. انواع کانال پیش ساخته تاپ با گریتینگ پلاستیکی، گالوانیزه و استیل از جمله پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین کانالهای پیش ساخته می باشند. اگر به دنبال یک کانال هدایت آب ارزان و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما این سری از محصولات شرکت هاراتون آلمان می باشد. کانالهای پیش ساخته هدایت آب هاراتون سری تاپ، در عرض ۱۲ و ارتفاع ۹ سانتیمتر با بدنه ی پلاستیکی عرضه می شوند. از این کانالها با انواع گریل که پیشتر اشاره نمودیم، در فضاهای مختلف ساختمان می توان بهره برد. در ادامه با مشخصات فنی این کانالها بیشتر آشنا می شویم.

کانال پیش ساخته آب


کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۳۳

کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۳۳ از سری محصولات TOP X شرکت هاراتون آلمان می باشد. از این مدل در آشپرخانه های صنعتی، محوطه ها، موتورخانه، بام، تراس، روف گاردن، سرویس های بهداشتی و ساختمان های با کاربری صنعتی و سایر فضاهای مشابهی که تردد سبک داشته باشیم و به یک گریتینگ استیل زیبا دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی نیاز باشد، می توان استفاده نمود. بیشترین کاربرد این مدل در آشپزخانه های صنعتی و سرویس های بهداشتی عمومی است. مزیت مدل ۴۴۳۳۳ ارزان تر بودن آن نسبت به تمامی مدلهای استیل موجود در بازار ایران می باشد. پیش از انتخاب محصول حتماً با کارشناسان ما در خصوص کاربری محل مورد استفاده مشاوره نمایید.

جنس بدنه کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۳۳ از پلی پروپیلن تقویت شده نقره ای رنگ و جنس گریل این مدل از ورق استیل ۳۰۴ ضدزنگ مات با ضخامت ۱ میلیمتر می باشد. این کانال بر اساس استاندارد EN1433 اروپا در دسته بندی A15 کانالهای پیش ساخته هدایت آبهای سطحی قرار می گیرد. به این معنا که این کانال تا ۱٫۵ تن مقاومت وزنی دارا می باشد. این محصول به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و بهداشتی بودن بدنه ی آن، همچنین شکل طراحی بدنه که به صورت نیم دایره می باشد، برای آشپزخانه های صنعتی و فضاهای بهداشتی یک انتخاب عالی به شمار می رود. همچنین در سرویسهای بهداشتی عمومی که به یک گاتر استیل سرتاسری نیاز باشد، می توان از این مدل که قابلیت ماژولار دارد، استفاده نمود.

کانال پیش ساخته آب استیل

کانال پیش ساخته آب استیل


مزایای کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۳۳

از مزیت های کانال پیش ساخته هاراتون مدل ۴۴۳۳۳ می توان به قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر خورندگی، زیبایی، مقاومت وزنی مناسب، سبکی، کارایی، داشتن کانکشنها و اتصالات مورد نیاز برای نصب آسان و کیفیت بالای مواد اولیه، اشاره نمود. در سری جدید کانالهای هاراتون دسته بندی TOP X کیفیت محصولات به مراتب بالاتر رفته است و این سری توانسته استاندارد EN1433 اروپا را اخذ نماید. پیش از این در بسیاری از ساختمانها که نیاز به یک کفشور خطی استیل با طول بیشتر از ۲ متر داشتیم، هیچ آپشنی در بازار وجود نداشت، اما کانال ۴۴۳۳۳ با قابلیت اتصال به صورت نری مادگی در طول دلخواه، این مشکل را برطرف نموده است. همچنین اتصالات ۹۰ درجه نیز به این محصول اضافه شده است که مشکل کانالهای سری تاپ معمولی در کنجها را برطرف می نماید. تمامی قطعات مربوط به تعبیه خروجی عمودی و اندکپ های مسدود کننده ی ابتدا و انتهای کانال نیز موجود است. قطعات جانبی کانال پیش ساخته ۴۴۳۳۳ را در تصویر زیر ملاحظه می نمایید:

قطعات جانبی کانال پیش ساخته آب استیل

قطعات جانبی کانال پیش ساخته آب استیل


ویژگی های کانال پیش ساخته ۴۴۳۳۳

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب با سایز ۷۵ از کف با استفاده از قطعه جانبی.
  • قابلیت اتصال به لوله ۱۱۰ در قطعه کنج یا مخزن انتهایی.
  • اتصال کانالها به صورت L یا T یا + با استفاده از قطعه ی واسطه.
  • نیاز به استفاده از چسب پلی اورتان جهت آب بندی درزها.
  • بدنه ی نیم دایره بهداشتی، قابلیت انتقال سریع آب و عدم تشکیل رسوب و لجن در کف کانال.
  • مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت استفاده در آشپزخانه های صنعتی.
  • لطفاً مشخصات فنی بیشتر کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۳۳ را در کاتالوگ محصول مطالعه فرمایید.

کاتالوگ کانال پیش ساخته آب استیل

کاتالوگ کانال پیش ساخته آب استیل


کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۲۰

کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۲۰ از سری محصولات TOP X شرکت هاراتون آلمان می باشد. از این مدل در محوطه ها، موتورخانه، بام، تراس، روف گاردن، حاشیه پارکینگ و فضاهای صنعتی و سایر فضاهای مشابهی که تردد سبک داشته باشیم و به یک گریتینگ ضداسید نیاز باشد، می توان استفاده نمود. در حاشیه پارکینگهای مسکونی یا کارخانجات که نیاز به یک کانال پیش ساخته ارزان و کارا داشته باشیم می توان از مدل ۴۴۳۲۰ هاراتون استفاده نمود. پیش از انتخاب محصول حتماً با کارشناسان ما در خصوص کاربری محل مورد استفاده مشاوره نمایید.

جنس بدنه و گریتینگ کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۲۰ از پلی پروپیلن تقویت شده مشکی رنگ می باشد. این کانال بر اساس استاندارد EN1433 اروپا در دسته بندی A15 کانالهای پیش ساخته هدایت آبهای سطحی قرار می گیرد. به این معنا که این کانال تا ۱٫۵ تن مقاومت وزنی دارا می باشد. این کانال معمولاً در پروژه های ساختمانی مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای فضاهای صنعتی و یا پارکینگها هم بسته به نوع کاربری و میزان تردد، می توان با بررسی کاربری، از این مدل استفاده نمود.

کانال پیش ساخته آب 44320

کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۲۰


مزایای کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۲۰

از مزیت های کانال پیش ساخته هاراتون مدل ۴۴۳۲۰ می توان به قیمت مناسب، مقاومت وزنی مناسب، سبکی، کارایی، داشتن کانکشنها و اتصالات مورد نیاز برای نصب آسان و کیفیت بالای مواد اولیه، اشاره نمود. در سری جدید کانالهای هاراتون دسته بندی TOP X کیفیت بدنه ی پلاستیکی، همچنین متریال به کار رفته در ساخت گریتینگ(پلی پروپیلن اصلاح شده)، بالاتر رفته است و این محصول توانسته استاندارد EN1433 اروپا را اخذ نماید. همچنین اتصالات ۹۰ درجه نیز به این محصول اضافه شده است که مشکل کانالهای سری تاپ معمولی در کنجها را برطرف می نماید. تمامی قطعات مربوط به تعبیه خروجی عمودی و اندکپ های مسدود کننده ی ابتدا و انتهای کانال نیز موجود است. قطعات جانبی کانال پیش ساخته ۴۴۳۲۰ را در تصویر زیر ملاحظه می نمایید:

لوازم جانبی کانال پیش ساخته آب


ویژگی های کانال پیش ساخته ۴۴۳۲۰

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب با سایز ۷۵ از کف با استفاده از قطعه جانبی.
  • اتصال کانالها به صورت L یا T یا + با استفاده از قطعه ی واسطه.
  • نیاز به استفاده از چسب پلی اورتان جهت آب بندی درزها.
  • بدنه ی نیم دایره، قابلیت انتقال سریع آب و عدم تشکیل رسوب و لجن در کف کانال.
  • مقاومت وزنی بالا و قابلیت استفاده در حاشیه پارکینگهای مسکونی.
  • لطفاً مشخصات فنی بیشتر کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۲۰ را در کاتالوگ محصول مطالعه فرمایید.

کاتالوگ کانال پیش ساخته آب 44320

کاتالوگ کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۲۰


کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۰۰

کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۰۰ از سری محصولات TOP X شرکت هاراتون آلمان می باشد. از این مدل در محوطه ها، موتورخانه، بام، تراس، روف گاردن و سایر فضاهای مشابهی که تردد وسایل سنگین نداشته باشیم و بحث خورده شدگی گریتینگ مطرح نباشد، می توان استفاده نمود. به عنوان مثال کانالهای پیش ساخته با این مدل گریتینگ گالوانیزه معمولاً برای آشپزخانه های صنعتی یا ورودی رمپ پارکینگ پیشنهاد نمی شوند. اما برای بخشهایی از ساختمان که تردد عابر پیاده انجام می گیرد و گریتینگ در مجاورت مواد اسیدی قرار ندارد، می توان از این مدل بهره برد.

جنس بدنه ی کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۰۰ از پلی پروپیلن تقویت شده و گریل آن از ورق شیارخورده ی گالوانیزه می باشد. این کانال بر اساس استاندارد EN1433 اروپا در دسته بندی A15 کانالهای پیش ساخته هدایت آبهای سطحی قرار می گیرد. به این معنا که این کانال تا ۱٫۵ تن مقاومت وزنی دارا می باشد. این کانال معمولاً در پروژه های ساختمانی مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، اما اگر برای کاربری خاصی به کانال پیش ساخته نیاز دارید، کارشناسان ما آماده ی مشاوره در خصوص انتخاب کانال متناسب با پروژه ی شما هستند.

کانال پیش ساخته هدایت آب 44300

کانال پیش ساخته هدایت آب ۴۴۳۰۰


مزایای کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۳۰۰

از مزیت های کانال پیش ساخته هاراتون مدل ۴۴۳۰۰ می توان به قیمت مناسب، سبکی، کارایی، داشتن کانکشنها و اتصالات مورد نیاز برای نصب آسان و کیفیت بالای مواد اولیه، اشاره نمود. در سری جدید کانالهای هاراتون دسته بندی TOP X کیفیت بدنه ی پلاستیکی، همچنین ورق گالوانیزه به کار رفته در ساخت گریتینگ، بالاتر رفته است و این محصول توانسته استاندارد EN1433 اروپا را اخذ نماید. همچنین اتصالات ۹۰ درجه نیز به این محصول اضافه شده است که مشکل کانالهای سری تاپ معمولی در کنجها را برطرف می نماید. تمامی قطعات مربوط به تعبیه خروجی عمودی و اندکپ های مسدود کننده ی ابتدا و انتهای کانال نیز موجود است. قطعات جانبی کانال پیش ساخته ۴۴۳۰۰ را در تصویر زیر ملاحظه می نمایید:

لوازم جانبی کانال پیش ساخته آب


ویژگی های کانال پیش ساخته ۴۴۳۰۰

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب با سایز ۷۵ از کف با استفاده از قطعه جانبی.
  • اتصال کانالها به صورت L یا T یا + با استفاده از قطعه ی واسطه.
  • نیاز به استفاده از چسب پلی اورتان جهت آب بندی درزها.
  • بدنه ی نیم دایره، قابلیت انتقال سریع آب و عدم تشکیل رسوب و لجن در کف کانال.
  • لطفاً مشخصات فنی بیشتر کانال پیش ساخته آب ۴۴۳۰۰ را در کاتالوگ محصول مطالعه فرمایید.

کاتالوگ کانال پیش ساخته 44300

کاتالوگ کانال پیش ساخته ۴۴۳۰۰