رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت چیست؟ رینگ لایت سیستم نور ثابت برای عکاسی و فیلمبرداری است. رینگ لایت ها معمولاً به صورت رینگ توخالی یا کاسه ای ساخته می شوند. کاسه یا رینگ روی سه پایه قرار می گیرد و با استفاده از تعداد زیادی چراغِ کوچک LED که در آن به کار رفته است، یک نور نرم ، بدونِ خیرگی و آزارِ چشم و قابل تنظیم تولید می کند. نورِ حاصل از رینگ لایت با عبور از دفیوزر، فیلتر شده و روی سوژه برق افتادگی ایجاد نمی کند. انواع رینگ لایت معمولاً برای عکاسی و فیلمبرداری همچنین اموری که نیاز به دقت بالایی دارد مثل آرایشگاه ها یا مطب پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند.

رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت چیست؟


مزیت رینگ لایت چیست؟

مزایای انواع رینگ لایت ال ای دی را می توان اینچنین برشمرد:

  • عمر مفید بالای لامپ های ال ای دی
  • حرارت کم
  • مصرف برق پایین
  • قدرت روشنایی عالی
  • قابلیت تنظیم شدت نور در هنگام عکاسی با رینگ لایت
  • قابلیت تنظیم دمای نور ال ای دی ها
رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت چیست؟


نمایندگی رینگ لایت

نمایندگی رینگ لایت نکسوس در ایران، جدیدترین محصولات این شرکت را در سراسر کشور عرضه می نماید. رینگ لایتهای نکسوس با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت تولید می شوند. این رینگ لایت ها برای کاربری هایی مثل آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، تهیه کلیپ و عکس برای اینفلوئنسرها، آرایشگاه، مطب، و تمامی خدمات زیبایی، مناسب است. با توجه به دکوراتیو بودن رینگ لایت نکسوس و امکان انتخاب رنگِ بدنه، می توان از این رینگ لایت در فضاهایی که دکوراسیون و زیبایی محیط، اهمیت ویژه ای دارد، بهره برد. نمایندگی فروش رینگ لایت نکسوس در ایران همچنین خدمات ساخت رینگ لایت به صورت سفارشی و دیزاین یا طراحی فنی مورد درخواست مشتری را نیز انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات این شرکت، با نمایندگی رینگ لایت نکسوس، از طریق صفحۀ تماس با ما، در ارتباط باشید.

نمایندگی رینگ لایت نکسوس

گروه شرکت های راتین با بیش از ده سال سابقه در زمینۀ فروش محصولاتِ نوین، به عنوان نمایندگی رینگ لایت نکسوس در ایران، به صورت انحصاری، فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بررسی خلاهای موجود در بازار و با بهره گیری از دانش فنی و متخصصان فروش و بازاریابی، اقدام با تامین کالا و عرضۀ مستقیم محصولات شرکت نکسوس در سراسر ایران می نماید. نمایندگی رینگ لایت نکسوس علاوه بر معرفی و فروش محصولات پیش ساخته، به صورت سفارشی و بسته به نیاز مشتریان و بازار نیز تامین کالا انجام می دهد.

 

نمایندگی رینگ لایت

نمایندگی رینگ لایت

تلفن نمایندگی رینگ لایت نکسوس

جهت ارتباط با کارشناسان نمایندگی رینگ لایت نکسوس می توانید با تلفن ۵۵۱۴۷۵۰۳ و ۰۹۱۲۶۶۵۰۶۹۵ تماس حاصل فرمایید. در ساعات غیر اداری نیز می توانید از طریق فرم ارتباطی در صفحۀ تماس با ما و یا از طریق تلگرام و واتساپ سوال خود را مطرح کنید. بخش فروشگاه اینترنتی محصولات نیز به زودی تکمیل شده و می توانید به صورت اینترنتی خرید رینگ لایت را انجام دهید.

نمایندگی رینگ لایت

نمایندگی رینگ لایت