گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانالگریتینگ و کانال مخصوص پارکینگ

• کد: ۴۱۲۲۴     • ساخت هاراتون آلمان  • عرض: ۱۵ سانتیمتر     • ارتفاع: ۶ سانتیمتر   • طول: یک متر     • کلاس مقاومت وزنی: B125

گریتینگ و کانال ۴۱۲۲۴ ( کانال پیش ساخته آب ) برای محوطه های داخلی پارکینگ هایی که از نظر ارتفاع کانال دارای محدودیت کف سازی هستند ، مناسب است. گریتینگ گالوانیزه این مدل تا دوازده و نیم تن مقاومت وزنی دارد که طبق استاندارد EN1433 آن را در رده کانال های B125 قرار می دهد. در هر ماژول یک متری ، از دو نقطه گریتینگ به بدنه ی کانال پیچ شده است که این امر به بالا رفتن مقاومت گریتینگ در هنگام عبور اتومبیل کمک می کند. ارتفاع کانال پلاستیکی این مدل تنها ۶ سانتیمتر است که برای پروژه های پارکینگ طبقاتی که معمولا محدودیت کف سازی دارند، ایده آل می باشد. گریتینگ به کار رفته در این مدل از نوع گالوانیزه گرم و بسیار با کیفیت است.

گریتینگ و کانال ۴۱۲۲۴ چه مزیت هایی دارد

بدنه ی این مدل دارای تعداد زیادی زائده ی پلاستیکی بیرون زده از دیواره ی کانال است. این امر به درگیر شدن بیشتر بدنه ی کانال با بتن کمک می کند. گریتینگ و کانال در صورت بتن ریزی صحیح کاملاً به زمین چسبیده و کوچکترین جابه جایی در هنگام عبور اتومبیل و در طول مدت زمان استفاده از پارکینگ مورد نظر، برای سال ها، نخواهند داشت. همچنین روی بدنه ی این کانال قسمت هایی طراحی شده است که در صورتی که بخواهیم قبل از بتن ریزی کانال را در تراز و راستای مورد نظرمان با میلگرد و مفتول ببندیم و ثابت کنیم، می توان از سوراخ های تعبیه شده در بدنه استفاده کنیم.

گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال


ابعاد گریتینگ و کانال ۴۱۲۲۴

ابعاد گریتینگ و کانال

ابعاد گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال ۴۱۲۲۴ در هر ماژول یک متری از دو نقطه نزدیک به ابتدا و انتهای کانال با سایز ۷۵ قابلیت تعبیه خروجی را دارد.


گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال

گریتینگ و کانال


لینک های مرتبط: ” گریتینگ غیر فلزی ” , ” کانال پیش ساخته آب

به اشتراک بگذارید...